Search
Now showing items 1-10 of 18
Навчання іноземної мови для професійного спілкування майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
(Житомир : ЖДУ імені Івана Франка, 2015)
У статті аналізуються та узагальнюються чинники успішного навчання іноземної мови для професійного спілкування майбутніх педагогів із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Встановлено, що використання засобів ...
Психолого-педагогічні особливості організації ігрової діяльності в інформаційному просторі вищого навчального закладу
(Луганськ, 2013)
У статті розкриваються психолого-педагогічні особливості ігрової діяльності студентів, розкриваються педагогічні принципи застосування інформаційно-комунікаційних технологій в інформаційному просторі вищого навчального закладу.
Використання пролемно-орієнтованого навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні іншомовної компетентності майбутніх фахівців
(Львів : ЛБУ БЖД, 2017)
У статті розглядаються особливості проблемно-орієнтованого навчання із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з англійської мови для професійного спілкування; розкрита роль викладача у ...
Навчання іноземної мови для професійного спілкування майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
(Вінниця : ВДПУ, 2015)
У статті проаналізовано та узагальнено чинники успішного навчання іноземної мови для професійного
спілкування майбутніх педагогів із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій.
Встановлено, що використання ...
Використання електронних освітніх ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів за змішаною формою навчання
(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020)
Актуальність статті пов’язана з системним впровадженням в освітній процес педагогічних вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема ...
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи засобами хмарних сервісів у закладах вищої освіти.
(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. ж. "Молодь і ринок"., 2020)
Завдяки впровадженню інформаційних технологій в освіту з’явилися нові можливості для індивідуалізації та диференціації навчального процесу, зорієнтованого на розвиток самостійного мислення та ефективну організацію пізнавальної ...
Особистісно орієнтовані технології навчання іноземних мов
(Вінниця: ВДПУ, 2017)
У посібнику викладені теоретичні основи впровадження особистісно орієнтованого підходу у вивченні іноземних мов. Наведені приклади й методичні рекомендації використання особистісно орієнтованих технологій (дидактичні ігри, ...
Професійна підготовка викладачів іноземних мов в умовах інформаційного суспільства
(Вінниця : ТОВ «Фірма Планер», 2018)
У посібнику пропонуються теоретичні основи професійної підготовки викладачів іноземних мов в умовах інформатизації системи освіти. Посібник може бути корисним студентам, магістрантам, аспірантам, вчителям і викладачам ...
Підвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мови на початковому етапі засобами інформаційно-комунікаційних технологій: дипломна робота
(Вінниця: ВДПУ, 2020)
Наукова робота складається зі вступу, 2 розділів, висновків, резюме, списку
використаних джерел (72 найменування) та додатків. Загальний обсяг роботи
становить 88 сторінок.
У дипломному дослідженні висвітлено актуальність ...
Формування діалогічної мовленнєвої компетентності учнів початкової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій: дипломна робота
(2019)
Нині методики вивчення іноземних мов мають тенденцію переходити до інтерактивного навчання.
Інтерактивні технології викладання іноземних мов у початковій школі як інтегрована система навчальних процесів розглядаються в ...