Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Abstract
У статті розглянуто впровадження ІКТ у навчальний процес ВНЗ і відповідних засобів навчання, можливостей здійснення електронного, мобільного, всепроникаючого, «перевернутого» та змішаного навчання студентів, їхніх переваг і недоліків, а також перспектив подальшого використання. Особливого значення набувають вище зазначені технології, використання сервісів Веб 2.0, Веб 3.0, «хмарних технологій» у процесі формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у ВНЗ і створюють можливість щодо здійснення неперервної освіти протягом усього життя незалежно від географічного місцезнаходження студента, без відриву від виробництва з урахуванням індивідуальної освітньої траекторії.
Отже, використання інноваційних технологій навчання на основі ІКТ буде значно сприяти підвищенню якості освіти у ВНЗ. В статье рассмотрены внедрения ИКТ в учебный процесс вузов и соответствующих средств обучения, возможностей осуществления электронного, мобильного, всепроникающего, «перевернутого» и смешанного обучения студентов, их преимуществ и недостатков, а также перспектив дальнейшего использования. Особое значение приобретают вышеуказанные технологии, использование сервисов Веб 2.0, Веб 3.0, «облачных технологий» в процессе формирования профессиональных компетенций будущих специалистов в вузах и создают возможность для осуществления непрерывного образования в течение всей жизни независимо от географического местонахождения студента, без отрыва от производства с учетом индивидуальной образовательной траектории.
Таким образом, использование инновационных технологий обучения на основе ИКТ будет значительно способствовать повышению качества образования в вузе. The article considers the introduction of ICT in the educational process of universities and relevant teaching aids, opportunities for electronic, mobile, pervasive, "inverted" and blended learning of students, their advantages and disadvantages, as well as prospects for further use. Of particular importance are the above technologies, the use of Web 2.0, Web 3.0, "cloud technology" in the formation of professional competencies of future professionals in higher education and create the opportunity for lifelong learning regardless of geographical location of the student, without separation from production, taking into account individual educational trajectory.
Thus, the use of innovative ICT-based learning technologies will significantly improve the quality of education in higher education.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Інновації в освіті на основі використання E-learning
Кадемія, М. Ю.; Кадемия, М. Ю.; Kademiia, M. Yu. (Київ ; Вінниця : Планер, 2015)Зростання економіки диктує необхідність такої освіти, яка готує людину до повноцінного життя в умовах змін. Перехід до інноваційного суспільства зумовлює підвищення вимог до комунікативної та інформаційної компетентності ... -
Використання електронних освітніх ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів за змішаною формою навчання
Кириленко, В. В.; Кириленко, В. В.; Kyrylenko, V.V.; Крижановський, А.І.; Крыжановский, А.И.; Kryzhanovskyi, A.I.; Кириленко, Н.М.; Кириленко, Н.М.; Kyrylenko, N.M. (Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020)Актуальність статті пов’язана з системним впровадженням в освітній процес педагогічних вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема ... -
Моделі навчального дизайну для «перевернутого» навчання у закладах професійної освіти
Косовець, Олена; Косовець, Елена; Kosovets, Olena; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020)У статті розглядається педагогічна проблема реалізації змішаного навчання у закладах професійної освіти. «Перевернуте» навчання являє собою одну з форм змішаного навчання, де учні самостійно переглядають онлайн-лекції ...