Інформаційно-бібліотечний простір формування творчої особистості майбутнього педагога
Abstract
У статті показано важливість формування творчої особистості. Виокремлено проблему формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти. Акцентовано увагу на діяльність бібліотеки у контексті освітянських вимог сьогодення. Висвітлено досвід університетської книгозбірні, яка сприяє розвитку творчої особистості майбутнього вчителя. Відображено основні форми бібліотечної роботи на допомогу ефективності виконання даного завдання В статье показано важность формирования творческой личности. Выделено проблему формирования творческой личности педагога в контексте преемственности дошкольного и начального образования. Акцентировано внимание на деятельность библиотеки в контексте образовательных требований настоящего. Освещен опыт университетской библиотеки, которая способствует развитию творческой личности будущего учителя. Отражены основные формы библиотечной работы в помощь эффективности выполнения данной задачи The article shows the importance of forming a creative personality. The problem of formation of a teacher's creative personality in the context of continuity of preschool and elementary education is singled out. The focus is on the library's activities in the context of today's educational requirements. The experience of the university bookstore, which contributes to the development of the creative personality of the future teacher, is described. The main forms of library work are shown to help with the effectiveness of this task