Наукові публікації. Виступи: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 185
-
Аксіологічна професійна компетентність майбутнього фахівця в галузі культури і мистецтв: засоби діагностики.
(2022)Поточна культурна ситуація характеризується станом ціннісної невизначеності й дезорієнтації. Своєю чергою, зростає значення галузі культури і мистецтв, зокрема актуалізується ціннісна складова професійної підготовки ... -
Основні метричні задачі конструктивної стереометрії.
(2022)Авторами ґрунтовно розглянуто дві основні метричні задачі на точки, прямі та площини, не володіючи методикою застосування і алгоритмами розв’язання яких практично неможливо дійти до результату, працюючи конструктивними ... -
Трансформаційні процеси у нормативно-правових засадах розбудови системи педагогічної освіти Ізраїлю.
(2022)У статті представлено результати аналізу проблеми державного регулювання трансформаційних процесів у нормативно-правових засадах розбудови системи вищої освіти Ізраїлю наприкінці ХХ та на початку XXI століть в історичному, ... -
Вплив сучасного стану розвитку it-галузі україни на проблему професійної підготовки IT-фахівців.
(2022)Статтю присвячено дослідженню впливу сучасного ринку ІТ технологій України, цифровізації суспільства на професійну підготовку фахівців ІТ-галузі. На погляд автора, цифровізація суспільства, впровадження цифрових технологій ... -
Гендерні особливості ціннісних орієнтацій студентів закладів вищої освіти.
(2022)У статті аналізуються ціннісні орієнтації юнаків та дівчат у студентському віці. Визначено, що ціннісні орієнтації сучасної молоді визначають їх цілі життя, задають певний вектор дій і вчинків сучасної молодої людини. ... -
Використання платформи ted talks для підвищення комунікативної компетентності студентів при вивченні іноземних мов
(2022)У статті надається огляд сучасних відкритих освітніх ресурсів, матеріали яких можуть бути використані при навчанні іноземної мови в академічному дискурсі, найпопулярнішими серед яких є платформа TED Talks. Оскільки сучасний ... -
Технологія моніторингу професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців.
(2022)Окреслено проблему професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців. Розглянуто існуючі точки зору щодо модернізації підходів до професійно-особистісного саморозвитку. Здійснено аналіз неформальних практик ... -
Алгоритми готовності майбутнього педагога до організації корекційно-розвивальної роботи як складової інклюзивного навчання.
(2022)В даному науковому огляді ми окреслюємо основні аспекти, що впливають на підготовку педагогів до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору, що пов’язані з організацією інклюзивного навчання та корекційно-розвивальної ... -
Соціально-педагогічна підтримка дітей з інвалідністю в середовищі різноманіття: досвід ЄС.
(2022)Науковий огляд стосується досвіду країн Європейського Союзу у впровадженні інклюзивної освіти, зокрема в питаннях надання соціально-психологічної підтримки дітям з інвалідністю, що дозволяє нам розширити напрями такої ... -
Підготовка студентів до використання театралізованої діяльності для розвитку у дітей Soft Skills: європейський контекст.
(2022)У статті обґрунтовано важливість упровадження європейського досвіду в підготовку майбутніх педагогів в українських закладах вищої освіти. Розкрито особливості підготовки майбутніх учителів до реалізації театралізованої ... -
Integrated approach to developing the foreign language competence of philological specialities in theory and practice.
(2022)The article provides a systematic analysis of articles, dissertations, monographs and other literary sources on the definition of an integrated approach to the training of specialists in the field of philology. It is proved ... -
Підготовка майбутніх педагогів до реалізації середовищного підходу до організації освітнього процесу в закладах дошкільної і початкової освіти в контексті впровадження європейського досвіду.
(2022)У статті актуалізовано проблему підготовки майбутніх педагогів до реалізації середовищного підходу в дошкільній і початковій освіті на основі європейського досвіду. Авторами уточнено зміст понять «освітнє середовище», ... -
Розвиток художньо-творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами декоративно-ужиткового мистецтва
(2022)Стаття присвячена актуальній та соціально значущій проблемі розвитку художньотворчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Дошкільний вік як початковий етап соціалізації ... -
Елементарне музикування Карла Орфа як засіб розвитку довільності пізнавальних процесів дітей дошкільного віку з ознаками обдарованості.
(2022)У статті аналізується розвиток довільності пізнавальних процесів дітей дошкільного віку з ознаками обдарованості на музичних заняттях в закладі дошкільної освіти. Актуалізовано необхідність розробки сучасних, інноваційних, ... -
Партнерство учителя початкової школи з батьками в організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
(2022)У статті обґрунтовано важливість налагодження партнерської взаємодії між учителем початкової школи та батьками учнів з особливими освітніми потребами. Підкреслено, що в умовах дистанційного навчання до організації освітнього ... -
Алгоритми готовності майбутнього педагога до організації корекційно-розвивальної роботи як складової інклюзивного навчання.
(2022)В даному науковому огляді ми окреслюємо основні аспекти, що впливають на підготовку педагогів до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору, що пов’язані з організацією інклюзивного навчання та корекційно-розвивальної ... -
Соціально-педагогічна підтримка дітей з інвалідністю в середовищі різноманіття: досвід ЄС.
(2022)Науковий огляд стосується досвіду країн Європейського Союзу у впровадженні інклюзивної освіти, зокрема в питаннях надання соціально-психологічної підтримки дітям з інвалідністю, що дозволяє нам розширити напрями такої ... -
Реалізація виховного потенціалу уроків математики в умовах нової української школи.
(2022)У статті зроблено спробу на основі виявлених особливостей реалізації вчителем початкової школи виховних цілей на уроці математики сформулювати рекомендації щодо підвищення ефективності цього процесу. Акцентовано на потужних ... -
Формування креативності у майбутнього вчителя початкових класів у контексті нової освітньої парадигми.
(2022)Стаття розглядає проблему формування креативності у майбутнього вчителя початкових класів як могутній потенціал для особистісного та професійного зростання. Здійснено аналіз понять «креативність», «творчість» у розрізі ... -
Використання АРТ-технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
(2022)У статті розкриваються можливості арт-терапевтичних методів та технік для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Розглядається методологічне обґрунтування концепції арт-терапії як інноваційної технології ...