Search
Now showing items 1-6 of 6
Вплив педагогічного іміджу на ефективність діяльності викладача ВНЗ
(2016)
Проаналізовано результати опитування студентської молоді щодо складових іміджу сучасного викладача вищого навчального закладу та їх важливості при сприйнятті студентами цілісного образу викладача. Виявлено, що більш значимими ...
Теоретичні підходи до розуміння соціальної компетентності
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2018)
У статті аналізуються різні підходи до розуміння сутності соціальної компетентності особистості. З’ясовуються можливості формування соціальної компетентності на різних етапах онтогенезу.
Пропедевтична підготовка викладача ВНЗ до формування соціальної компетентності студентів
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2017)
Розглядається зміст готовності викладачів ВНЗ до формування соціальної компетентності студентів. Визначено комплекс принципів, на яких має ґрунтуватися зазначена готовність: наступність і безперервність у реалізації завдань ...
Збагачення знань студентів про соціальну компетентність шляхом впровадження соціально-педагогічного спецкурсу
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2018)
У статті розкрито зміст однієї з педагогічних умов – збагачення знань студентів про соціальну компетентність за допомогою розробки і реалізації соціально-педагогічного спецкурсу для студентів-членів студентського самоврядування. ...
Імідж викладача як педагогічна компетентність
(Київ : Гнозис, 2016)
Проаналізовано результати опитування студентської молоді щодо складових іміджу сучасного викладача вищого навчального закладу та їх важливості при сприйнятті студентами цілісного образу викладача. Виявлено, що більш значимими ...
Психологічні чинники розвитку професійної самосвідомості в студентському віці
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2017)
Розглядається професійної самосвідомості особистості й чинники їх формування у студентському віці. Проаналізовано зміст чотирьох компонентів професійної самосвідомості: когнітивного, емоційно-оцінного, мотиваційно-ціннісного ...