Search
Now showing items 1-10 of 10
Організація взаємодії з батьками у пошуках компромісу залучення дітей з особливими потребами в освітній простір
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У статті розкрито особливості взаємодії педагогічного колективу закладу дошкільної освіти та сім’ї дитини з особливими потребами. Нами обґрунтовано ефективні засоби взаємодії вихователів з батьками для результативного ...
Інклюзивна освіта як форма соціалізації дітей з особливими освітніми потребами
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У статті підкреслюється, що метою інклюзивної освіти є реалізація прав дітей з особливими потребами до навчання, їх інтеграція в суспільство, залучення їхніх сімей у навчальний процес.
Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
До збірника включені тези з актуальних проблем інклюзивної освіти в контексті завдань реалізації наступності дошкільної та початкової освіти, що підготовлені викладачами і студентами України та Білорусії в межах наукового ...
Удосконалення підготовки майбутніх психологів для роботи з дітьми вразливих категорій
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У статті здійснено спробу розкрити шляхи удосконалення підготовки майбутніх психологів для роботи з дітьми вразливих категорій. Встановлено, що актуальним є створення ергономічних діагностичних програм, вдосконалення змісту, ...
Застосування методів занурення і сторітеллінгу під час вивчення дисципліни «Інклюзивна освіта»
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У статті описані особливості застосування методів занурення і сторітеллінгу в практичній підготовці майбутніх учителів, які вивчають вибіркову дисципліну «Інклюзивна освіта». Занурення передбачає попередню підготовку до ...
Аспекти підготовки майбутніх фахівців до забезпечення психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
Розкрито аспекти підготовки майбутніх фахівців до здійснення психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано потенціал навчальних дисциплін, виокремлено складові нормативно-правового ...
Психологічний супровід молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
Інклюзивна форма навчання для дітей з інтелектуальним порушенням є необхідним компонентом для їх успішної соціальної адаптації. Важливе значення для забезпечення ефективності впровадження інклюзивної освіти та супроводу ...
Організація партнерства і взаємодопомоги в освітньому процесі у роботі з дітьми із синдромом Дауна
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У статті розглянуті особливості роботи вихователів закладів дошкільної освіти із дітьми з синдромом Дауна. Нами наведені прийоми роботи для ефективного навчання таких дітей.
Сучасні погляди на розумову відсталість дітей та шляхи її корекції
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У статті розкриті сучасні погляди на розумову відсталість дітей та шляхи їх корекції. Нами запропоновані методи та прийоми діагностики розумової відсталості дітей та їх корекція.
Підготовка майбутніх вихователів до інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти.
(2021)
У статті проаналізовано особливості підготовки майбутніх вихователів до професійної
діяльності в умовах інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти, зроблено висновок, що
педагогічні умови формування готовності ...