Show simple item record

dc.contributor.authorГалузяк, Василь Михайлович
dc.contributor.authorГалузяк, В. М.
dc.contributor.authorHaluziak, V. M.
dc.contributor.authorТихолаз, Софія Іванівна
dc.contributor.authorТихолаз, София Ивановна
dc.contributor.authorTykholaz, Sofiia Ivanivna
dc.date.accessioned2017-09-22T08:57:15Z
dc.date.available2017-09-22T08:57:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationГалузяк В. М. Розвиток професійної спрямованості студентів вищих медичних навчальних закладів : монографія / В. М. Галузяк, С. І. Тихолаз. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2016. – 228 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-924-489-5
dc.identifier.otherУДК 371.3: 378.4.180.6
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/1164
dc.descriptionПедагогіка. Медична освіта. Професійна спрямованістьuk_UA
dc.description.abstractУ монографії на основі аналізу психолого-педагогічної літератури та педагогічної практики з’ясовано сутність і структуру професійної спрямованості студентів вищих медичних навчальних закладів, визначено критерії, показники та рівні її сформованості. Обґрунтовано педагогічні умови і представлено модель педагогічного супроводу розвитку професійної спрямованості, яка забезпечує формування ціннісного ставлення студентів до медичної професії. Пропонуються методичні рекомендації щодо розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів у процесі їх підготовки у медичних ВНЗuk_UA
dc.description.abstractВ монографии на основании анализа психолого-педагогической литературы и педагогической практики определена сущность и структура профессиональной направленности студентов высших медицинских учебных заведений, установлены критерии, показатели и уровни ее сформированности. Обоснованы педагогические условия и представлена модель педагогического сопровождения развития профессиональной направленности, обеспечивающая формирование ценностного отношения студентов к медицинской профессии. Предлагаются методические рекомендации относительно развития профессиональной направленности будущих врачей в процессе их подготовки в медицинских вузахru
dc.description.abstractIn the monograph, based on the analysis of psychological and pedagogical literature and pedagogical practice, the essence and structure of the professional orientation of students of higher medical educational institutions is determined, criteria, indicators and levels of its formation are established. The pedagogical conditions are justified and the model of pedagogical support of the development of the professional orientation providing the formation of the students' value attitude to the medical profession is presented. Methodical recommendations are offered for the development of the professional orientation of future doctors in the process of their preparation in medical universitiesen
dc.publisherВінниця : Нілан ЛТДuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk_UA
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk_UA
dc.subjectстуденти вищих медичних навчальних закладівuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка лікарівuk_UA
dc.subjectкритерії професійної спрямованостіuk_UA
dc.subjectпоказники професійної спрямованостіuk_UA
dc.subjectрівні професійної спрямованостіuk_UA
dc.subjectетапи розвитку професійної спрямованостіuk_UA
dc.subjectпедагогічний супровід розвитку професійної спрямованостіuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови розвитку професійної спрямованості студентів медичних ВНЗuk_UA
dc.subjectконтекстний підхід у навчанніuk_UA
dc.subjectсуб’єктно-рефлексивна позиція студентаuk_UA
dc.subjectдіалогічний підхідuk_UA
dc.subjectтренінг розвитку професійної спрямованоuk_UA
dc.subjectпрофессиональная направленностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная идентичностьuk_UA
dc.subjectстуденты высших медицинских учебных заведенийuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовка врачейuk_UA
dc.subjectкритерии профессиональной направленностиuk_UA
dc.subjectпоказатели профессиональной направленностиuk_UA
dc.subjectуровни профессиональной направленностиuk_UA
dc.subjectэтапы развития профессиональной направленностиuk_UA
dc.subjectпедагогическое сопровождение развития профессиональной направленностиuk_UA
dc.subjectпедагогические условия развития профессиональной направленности студентов медицинских вузовuk_UA
dc.subjectконтекстный подход в обученииuk_UA
dc.subjectсубъектно-рефлексивная позиция студентаuk_UA
dc.subjectдиалогический подходuk_UA
dc.subjectтренинг развития профессиональной направленностиuk_UA
dc.subjectprofessional orientationuk_UA
dc.subjectprofessional identityuk_UA
dc.subjectstudents of higher medical educational institutionsuk_UA
dc.subjectvocational training of doctors, criteria of professional orientationuk_UA
dc.subjectindicators of professional orientationuk_UA
dc.subjectlevels of professional orientationuk_UA
dc.subjectstages of development of professional orientationuk_UA
dc.subjectpedagogical support of professional developmentuk_UA
dc.subjectpedagogical conditions for the development of professional orientation of medical studentsuk_UA
dc.subjectcontextual approach in teachinguk_UA
dc.subjectsubjective-reflexive position of the studentuk_UA
dc.subjectdialogical approachuk_UA
dc.subjectprofessional development traininguk_UA
dc.titleРозвиток професійної спрямованості студентів вищих медичних навчальних закладів : монографіяuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие профессиональной направленности студентов высших медицинских учебных заведений : монографияru
dc.title.alternativeDevelopment of professional orientation of students of higher medical educational institutions : monographen
dc.typeBookuk_UA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record