DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Емоційний інтелект у структурі ефективної комунікації дистанційних міжнародних команд
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Власова, О.
Проведене дослідження підтверджує, що емоційний інтелект є критично важливим для ефективної комунікації в дистанційних міжнародних командах. Розпізнавання емоцій, саморегуляція, міжкультурна емпатія та управління емоційним кліматом є ключовими для подолання комунікативних бар'єрів онлайн. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на розробку інструментів оцінки ЕІ щодо віртуальної міжнародної комунікації.
Item
Копінг-стратегії як чинник розвитку резильєнтності підлітків під час війни
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Цуркан, М.
Копінг-стратегії виступають не лише інструментом короткотривалої регуляції стресу, а й потужним механізмом довготривалого формування психологічної резильєнтності. Отримані результати досліджень свідчать про необхідність впровадження спеціалізованих психопросвітницьких, профілактичних і корекційних програм, що спрямовані на формування адаптивного ставлення до стресу та посилення психоемоційної стійкості підлітків. Це особливо важливо в умовах затяжної кризи або війни, коли внутрішні ресурси дитини є вкрай вразливими.
Item
Булінг у школі: психологічний портрет агресора та жертви
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Скала, Н.
В результаті теоретичного обґрунтування булінгу в школі визначено психологічні характеристики агресора та жертви, що дозволяє краще розуміти механізми цькування та його наслідки для емоційного стану учнів. Агресор проявляє потребу в домінуванні, низький рівень емпатії та схильність до імпульсивної поведінки, тоді як жертва характеризується невпевненістю, низькою самооцінкою та соціальною ізоляцією. Аналіз цих особливостей свідчить про необхідність комплексного підходу до профілактики булінгу, включаючи формування емоційного інтелекту, розвиток соціальних навичок та забезпечення психологічної підтримки учням. Вирішення проблеми шкільного цькування сприятиме створенню безпечного освітнього середовища, де кожен учень зможе гармонійно розвиватися без страху та насильства.
Item
Роль емоційного інтелекту у формуванні професійної компетентності майбутнього психолога
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Школяр, А.
Зазначимо, що емоційний інтелект не лише впливає на окремі аспекти професійної діяльності, але й є критично важливим чинником, що визначає всю структуру професійного становлення майбутнього психолога. Саме тому вивчення, розвиток і діагностика емоційного інтелекту мають стати невіддільною частиною освітніх програм з підготовки фахівців психологічного профілю.
Item
Підходи та принципи психокорекції стресостійкості осіб юнацького віку
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Стадник, М.
Виходячи з аналізу літератури ми можемо зробити висновок, що внаслідок військових дій наша нація переживає колективну травму і тому для збереження ментального здоров’я потрібно проводити психокорекцію певних психічних станів (тривожність, агресію), корекцію неадекватної поведінки та патологічних станів (депресивні стани). При корекційній роботі з особами юнацького віку потрібно враховувати принципи психокорекції.