DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Використання знань про ожиріння на уроках біології в закладах загальної середньої освіти
(Вінниця; ТВОРИ, 2022) Голик, Т.; Нікітченко, Л.
Використання відповідних знань розширює біологічні знання, але й сприяє формуванню відповідального ставлення до власного здоров’я, розвитку навичок критичного аналізу інформації про харчування та стимулює свідомий вибір на користь активного способу життя. Це допомагає учням усвідомити, що профілактика є набагато ефективнішою за лікування.
Item
Обґрунтування педагогічних умов використання ігрових технологій навчання під час вивчення біології в основній школі
(Вінниця; ТВОРИ, 2022) Телендій, О. С.; Нікітченко, Л. О.
Застосування ігрових технологій у навчанні біології не лише урізноманітнює освітній процес, але й створює сприятливі умови для глибокого і стійкого засвоєння матеріалу, формування ключових компетентностей і розвитку творчого потенціалу учнів.
Item
Суть, функції та місце біологічного експерименту у процесі навчання біології в школі
(Вінниця; ТВОРИ, 2022) Козій, Л. О.; Ланчук-Назарова, А.-М. Р.; Нікітченко, Л. О.
Біологічний експеримент - це ключовий метод навчання біології, що дозволяє учням перейти від теоретичних знань до практичного пізнання.Суть експерименту полягає у цілеспрямованому впливі на біологічний об'єкт чи процес для отримання нових даних або підтвердження гіпотез.
Item
Використання біологічного експерименту в школі як засобу підвищення знань учнів
(Вінниця, 2023) Бернацька, Л. О.; Лебедева, Ю. С.; Нікітченко, Л. О.
Біологічні експерименти є потужним інструментом для підвищення якості вивчення біології у школі. Вони перетворюють пасивне засвоєння теорії на активний, практичний процес пізнання. Це не лише допомагає краще запам'ятовувати матеріал, а й розвиває критичне мислення, навички розв'язання проблем та вміння аналізувати дані.
Item
Формування творчої активності учнів під час використання проєктних технологій навчання
(Вінниця: ВДПУ, 2023) Гончар, Д.; Гержик, Н. М.; Нікітченкол, Л. О.
Використання проєктних технологій у навчанні є ефективним методом формування творчої активності учнів. Цей підхід перетворює учня з пасивного слухача на активного учасника навчального процесу. Проєктна робота дозволяє учням самостійно обирати тему, планувати дослідження, шукати інформацію та креативно презентувати результати.