DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Стилістичний експеримент в ілюструванні корейського фольклору крізь призму українського художнього мислення
(Вінниця: ВДПУ, 2025) Стадник,Лідія; Гандзій, Н. В
Статтю присвячено студентському проєкту створення ілюстрацій до корейської казки з елементами української візуальної культури. Проаналізовано художній синтез орнаментальних систем, авторське трактування сюжету та роль міжкультурної ілюстрації в учасному мистецтві
Item
Результати дослідження тривожності та особливостей копінг- стратегій в осіб юнацького віку під час війни
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Гнатюк, О.
Для перевірки достовірності відмінності між двома вибірками ми використали t-критерій Стьюдента. Результати дослідження підтвердили статистично значущі відмінності між першою та другою групами за показниками соціального відволікання (р≤0,01) та копінг-стратегії, орієнтованої на емоції (р≤0,05). Встановлено, що у юнаків у період воєнного стану високий рівень реактивної тривожності (64,3%) та особистісної тривожності (82,7%). Виявлено позитивний кореляційний зв’язок між сприйняттям стресу та реактивною тривожністю (r=0,701, р≤0,01), а також між сприйняттям стресу та особистісною тривожністю (r=0,634, р≤0,05). Це свідчить, що при зростанні рівня стресу посилюється як реактивна, так і особистісна тривожність.
Item
Роль дитячої книги у формуванні ціннісних орієнтацій у дитини старшого дошкільного віку
(Вінниця: ВДПУ, 2025) Скугорова, Сніжана; Колеснік, К.А
У статті розкрито значення дитячої книжки як важливого засобу формування ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного віку. Наголошено на важливості використання художньої літератури для збагачення морального досвіду дитини, розвитку її емоційно-чуттєвої сфери та засвоєння загальнолюдських моральних норм. Окреслено особливості впливу казки, оповідання, байки на становлення уявлень дітей про добро, справедливість, чесність, відповідальність
Item
Емперичне дослідження агресивних проявів у підлітків
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Помазан, Т.
Рівень агресії залежить від індивідуальних, соціальних і гендерних факторів, що підтверджує важливість комплексного аналізу підліткової поведінки. Хлопці частіше проявляють фізичну агресію та схильні до конкуренції, тоді як дівчата демонструють вербальну агресію та уникнення конфліктів. Висока тривожність корелює з агресивними реакціями у стресових ситуаціях, а низька стресостійкість часто провокує агресію як захисний механізм. Учні, які обирають конкуренцію й уникнення, частіше проявляють агресію, тоді як співпраця та компроміс сприяють ефективному вирішенню конфліктів.
Item
Буктрейлер як засіб підвищення читацької активності учнів (на прикладі повісті «Климко» Григора Тютюнника)
(Вінниця: ВДПУ, 2025) Савіцька, Катерина; Солодюк, Н. В
У статті розглянуто особливості використання буктрейлера на уроках української літератури в контексті сучасної освіти. Закцентовано на можливостях цього засобу для підвищення читацької активності учнів на прикладі буктрейлера до повісті «Климко» Григора Тютюнника